Θετικότατα τα μηνύματα από τις ΗΠΑ για τον τουρισμό της Κρήτης

 

 

 

Διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής το πρώτο «Greek Panorama B2B Roadshow», η σημαντικότερη τουριστική εκδήλωση αφιερωμένη στην Ελλάδα επί  αμερικανικού έδαφος και στην οποία συμμετέχει ο Δήμος Ηρακλείου.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε  σε συνεργασία με την Ένωση των Τουριστικών Πρακτόρων της Αμερικής (ASTA), το Υπουργείο Τουρισμού, την Πρεσβεία της Ελλάδος στην Ουάσιγκτον και το Σύνδεσμο Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων και Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA).

Μετά από την επιτυχία της πρώτης έκθεσης που έλαβε χώρα πέρυσι στη Νέα Υόρκη, η φετινή διοργάνωση είχε την καινοτομία της πραγματοποίησης  «κινητής εκδήλωσης» με επαγγελματικές συναντήσεις στη Βοστόνη, Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον με τη συμμετοχή εκατοντάδων φορέων και αγοραστών (buyers).

Τον Δήμο Ηρακλείου εκπροσώπησε  ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού Gian Andrea Garancini, ο οποίος μέχρι στιγμής έχει πραγματοποιήσει 14 συναντήσεις στη Βοστόνη, 18 στη Νέα Υόρκη και 14 στην Ουάσιγκτον, με τουριστικούς πράκτορες κυρίως των Ανατολικών Πολιτειών των ΗΠΑ, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την ελληνική τουριστική αγορά, όπου το Ηράκλειο ανεβαίνει σταθερά στις προτιμήσεις του κοινού ως πόλη προορισμός και ως λιμάνι κρουαζιέρας.

Οι φετινές προβλέψεις σε ότι αφορά την αμερικανική αγορά στην Ελλάδα παρουσιάζουν γενική αύξηση της τάξεως του 15/20%, ποσοστό στα πλαίσια του οποίου η Κρήτη και το Ηράκλειο διεκδικούν  μεγάλο μερίδιο.

Από την Κρήτη επίσης συμμετείχαν επίσης ο Δήμος Ρεθύμνου μαζί με την Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου, καθώς και εκπρόσωποι μεγάλων και μικρών ξενοδοχειακών μονάδων όλων των νομών του νησιού.