Σημαντικό πρόγραμμα αναβάθμισης των σχολικών κτιρίων του ΟΣΚ στη Δυτική Αθήνα

Η βιβλιοθήκη του 1ου Δ. Σχ.

Ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης και ο Πρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΚ Ηρακλής Δρούλιας επιθεώρησαν τα έργα ανάπλασης και εκσυγχρονισμού σχολικών συγκροτημάτων της πόλης μας.

Αρχικά, οι κ.κ. Παχατουρίδης και Δρούλιας επισκέφθηκαν στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, συνοδευόμενοι από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας Θεόδωρο Αρβανίτη, τον Πρόεδρο της Ενιαίας Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Νίκο Μιχαλόπουλο, το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τεχνικό κλιμάκιο του ΟΣΚ.

Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Περιστερίου τόνισε ότι σ’ αυτήν τη δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης, που πλήττει την χώρα μας, αποτελεί σημαντικό γεγονός ότι στην πόλη μας τα δημόσια σχολεία αλλάζουν μορφή και  εκσυγχρονίζονται σε πρότυπα εκπαιδευτήρια.

Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον κ. Δρούλια για την άψογη συνεργασία του Οργανισμού και του Δήμου για τα σχολεία του Περιστερίου, αξιοποιώντας με τον καλύτερο και πιο αποδοτικό τρόπο τους χρηματοδοτικούς πόρους που εξασφαλίστηκαν από το ΕΣΠΑ και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΟΣΚ υπογράμμισε ότι το τελευταίο διάστημα έχει προχωρήσει σε ένα μεγάλο αριθμό έργων στα σχολεία της Δυτικής Αθήνας, των Δήμων της περιοχής, προκειμένου να ικανοποιηθούν τα χρόνια αιτήματα για σχολική στέγη, που για όλους τους μαθητές και γονείς -ιδιαίτερα τη δύσκολη αυτή περίοδο- αποτελεί επιτακτική ανάγκη.

Εκ μέρους των Εκπαιδευτικών, η Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κωνσταντίνα Καφαλούκου εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή της για τις εργασίες ανάπλασης και εκσυγχρονισμού και μίλησε για την ευχάριστη έκπληξη που περίμενε τους μαθητές όταν ήρθαν φέτος στο «νέο» τους σχολείο.

Όπως διαβεβαίωσαν οι κ.κ. Παχατουρίδης και Δρούλιας, το πρόγραμμα αναβάθμισης θα προχωρήσει και στα υπόλοιπα σχολεία της πόλης μας, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος, φιλικό προς τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, καθώς και στη βελτίωση τόσο του εκπαιδευτικού αποτελέσματος όσο και της κοινωνικής συμπεριφοράς των μαθητών.