Ενεργά η Google στην  εκστρατεία της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού όλο το χρόνο

 

Την παγκόσμια προβολή της Κρήτης μέσω της τεχνολογικής δυναμικής της Google ως ένας ιδανικός και ασφαλής τουριστικός προορισμός για όλο το έτος, την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού και των τοπικών επιχειρήσεων με στόχο την τόνωση της τοπικής οικονομίας και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, συζήτησαν σε συνάντηση τους στα Χανιά ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης με τον διεθνούς φήμης Έλληνα Διευθυντή στο Δημιουργικό Εργαστήριο (Creative Lab) της Google, Στηβ Βρανάκη, καθώς και με την Μαρία Φουντά, Γενική Διευθύντρια Marketing της Google Greece.

Ο κ. Βρανάκης, γεννημένος στο Βανκούβερ του Καναδά με καταγωγή από τα Σφακιά, εξέφρασε την αγάπη του για την Κρήτη και την υποστήριξη του σε δράσεις ανάπτυξης του νησιού δηλώνοντας χαρούμενος για την συνάντηση και συνεργασία του με τον Περιφερειάρχη και τους συνεργάτες του στην Περιφέρεια Κρήτης.

Στην συνάντηση στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, ο κ. Αρναουτάκης με τον κ. Βρανάκη και την κα Φουντά συζήτησαν τους άξονες συνεργασίας, όπως: σειρά δράσεων με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στο νησί (Crete 365).

«Οι ταξιδιώτες σκέφτονται την Κρήτη μόνο ως καλοκαιρινό προορισμό. Θέλουμε να αλλάξουμε αυτή την αντίληψη, βοηθώντας να προβάλλουμε τη λιγότερο γνωστή πλευρά της Κρήτης που οι άνθρωποι μπορούν να εξερευνήσουν όλο το χρόνο.

Με τη βοήθεια σύγχρονων τεχνολογιών μπορούμε να προβάλουμε στοχευμένα τον πολιτισμό και την παράδοση, την κρητική φύση και τις δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού, τα προϊόντα και τη γαστρονομία, και βέβαια την κρητική φιλοξενία» ανέφεραν τα στελέχη της Google.

Οι κοινές δράσεις, όπως αναφέρθηκε, στοχεύουν επίσης στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, υλοποιώντας προγράμματα ενημέρωσης και εκπαίδευσης σε επιχειρήσεις της Κρήτης με στόχο την αποτελεσματικότερη παρουσία τους στο διαδίκτυο και προώθηση των προϊόντων τους.

Κοινό όραμα αποτελεί επίσης η συνεργασία με τα εκπαιδευτικά και ερευνητικά ιδρύματα του νησιού, ενισχύοντας την ίδρυση νεοφυών επιχειρήσεων (start-up companies) και προσελκύοντας μεγάλες εταιρείες από το χώρο της τεχνολογίας. «Η Κρήτη έχει το ανθρώπινο δυναμικό, προσφέρει ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον, μπορεί να γίνει η Silicon Valley of Europe» τόνισε ο Στήβ Βρανάκης.

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης μιλώντας στα ΜΜΕ, εξέφρασε την χαρά του για την συνάντηση, δηλώνοντας παράλληλα ότι αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την Περιφέρεια ότι, ένας Κρητικός που διαπρέπει στο εξωτερικό είναι κοντά μας για να μας βοηθήσει μέσω της εμπειρία του. Ο κ Αρναουτάκης πρόσθεσε, ότι «αυτό που συζητήσαμε και θέλουμε είναι το πως θα μπορέσουμε να έχουμε επέκταση της τουριστικής περιόδου, πως θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε τοπικές επιχειρήσεις προκειμένου να προωθήσουν αποτελεσματικότερα υπηρεσίες και προϊόντα, και στο πλαίσιο των συζητήσεων που κάνουμε είναι και πως θα δημιουργήσουμε και θέσεις εργασίας.

Μέσα από την συνεργασία που έχουμε με την Google και θα συνεχίσουμε να έχουμε σε όλα τα θέματα για την προβολή του νησιού μας, θεωρούμε ότι, ένας άνθρωπος όπως είναι ο συμπατριώτης μας κ. Βρανάκης, μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα ούτως ώστε η αγάπη του για την Κρήτη μέσα από την συνεργασία του με την Google αλλά και με άλλες εταιρείες του κλάδου να μπορέσουμε να διαφημίσουμε ακόμα καλύτερα το νησί μας μέσα από το διαδίκτυο και μέσα από όλες τις προτάσεις οι οποίες θα προκύψουν μέσα από την συνεργασία που έχουμε.»

Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης της ΠΕ Χανίων Απόστολος Βουλγαράκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Δημήτρης Μιχελογιάννης, ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Νίκος Ραπτάκης, ο π. Αντιπεριφερειάρχης-Περιφερειακός Σύμβουλος Παναγιώτης Σημανδηράκης, και ο πρ/νος του τομέα πληροφορικής της ΠΕ Χανίων Στέλιος Μπονάτος.