3000 μαθητές της Πάτρας εκπαιδεύτηκαν στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής της

Περίπου τρεις χιλιάδες μαθήτριες εκπαιδεύτηκαν στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Πατρέων «Πάνος Μυλωνάς», το οποίο λειτουργεί για 9η συνεχόμενη χρονιά.
Η εκπαίδευση των μαθητών σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης Κοινωνικού Προγράμματος που ο Δήμος έχει σχεδιάσει.
Ειδικότερα, κατά το σχολικό έτος 2018-2019, από τις 2/10/2018 έως 5/6/2019, το καθημερινό πρόγραμμα επισκέψεων ήταν πλήρες και το ενδιαφέρον από τα σχολεία μεγάλο και αμείωτο.
Πραγματοποιήθηκαν εκατόν τέσσερα (104) μαθήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής τα οποία παρακολούθησαν συνολικά δυο χιλιάδες εννιακόσιοι ενενήντα τρεις (2.993) μαθητές σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τόσο από το Δήμο Πατρέων, όσο και από άλλους όμορους Δήμους.
Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής έχει σχεδιαστεί και λειτουργεί με τρόπο ώστε να αποτελεί προσομοίωση του συνήθους αστικού και περιαστικού οδικού δικτύου. Απευθύνεται σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Διαμορφώνει τους πολίτες του αύριο, διαπλάθει τους οδηγούς και τους πεζούς της επόμενης γενιάς οι οποίοι θα κυκλοφορούν με ασφάλεια και θα τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.).
Ο εξοπλισμός, η εκπαιδευτική διαδικασία που ακολουθείται ως προς την κυκλοφοριακή αγωγή, οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται και η πρακτική εξάσκηση, τo κατατάσσει ως ένα από τα καλύτερα του είδους του στην Ελλάδα. Οι μαθητές υπό την καθοδήγηση του πιστοποιημένου εκπαιδευτή, γνωρίζουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, ενώ με την ενεργή συμμετοχή τους μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται τη διαφορά μεταξύ δρόμου και πεζοδρομίου και να χρησιμοποιούν σωστά τις διαβάσεις πεζών και τους φωτεινούς σηματοδότες.
Οι εργαζόμενοι του Δήμου καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανταποκριθούν στα πολλά αιτήματα των σχολικών μονάδων, βάση του προγραμματισμού που πραγματοποιείται, παρόλη την έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού λόγω της απαγόρευσης προσλήψεων από το 2010.
Πρόθεση της Δημοτικής Αρχής, είναι να αναδειχθεί ακόμα περισσότερο η προσπάθεια που γίνεται σε εκπαιδευτικό επίπεδο των μαθητών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, με θεωρητικό και βιωματικό τρόπο προσέγγισης.